Global Responsibility

decorator

Global Responsibility jest filozofią biznesu Grupy Kapitałowej Graal



Czujemy wielką odpowiedzialność za:

Zrównoważone połowy

Nasi dostawcy kierują się tymi samymi wartościami co nasza firma, prowadząc połowy zgodne z normami określonymi poprzez certyfikaty takie jak ASC czy „Dolpfin Safe”. Naszym celem jest nieużywanie do produkcji zagrożonych gatunków ryb widniejących na listach WWF czy GreenPeace.

Ochrona środowiska

w naszych zakładach produkcyjnych inwestujemy w infrastrukturę, aby chronić środowisko. Nasze fabryki zużywają mniej wody i elektryczności. Używamy przyjaznych dla środowiska opakowań, które mogą zostać poddane procesowi recyklingu.

Szacunek dla człowieka

bo ludzie są najważniejszą wartością naszej firmy. Dokładamy wszelkich starań, aby dbać o rozwój i bezpieczeństwo naszych pracowników. W ramach strategii staramy się koncentrować na wspieraniu zatrudnienia lokalnej społeczności, budowie wizerunku dobrego i stabilnego pracodawcy oraz kultury organizacyjnej, opartej na zaangażowaniu i współodpowiedzialności.

Surowiec wysokiej jakości

który jest podstawą tworzenia produktów najwyższej klasy, dlatego wszystkie komponenty naszych produktów pochodzą wyłącznie ze sprawdzonych źródeł.

Identyfikowalność produktu

która pozwala nam precyzyjnie identyfikować procesy produkcyjne oraz składniki wraz z źródłami pochodzenia, w każdym z naszych produktów. Dzięki czemu możemy nieustannie modyfikować poszczególne elementy, aby nasi konsumenci otrzymywali jeszcze lepsze wyroby.

Analiza i kontrola produktów oraz procesów

prowadzone są nieustannie każdego dnia. Posiadamy wyspecjalizowane struktury Kontroli Jakości, aby być pewnym, iż dostarczamy produkty najwyższej jakości.

Ciągły rozwój

ponieważ w dynamicznie zmieniającym się świecie jest to jedyna droga zaspokajania potrzeb i pragnień naszych konsumentów. Chcemy już dziś być gotowi na to, czego konsumenci będą oczekiwać od naszych produktów jutro.

Witalność naszych konsumentów

dlatego jako producent żywności, od początku swego istnienia przykładamy wielką wagę do zapewnienia konsumentom produktów, które będą zaspokajały ich potrzeby żywieniowe i smakowe. Wierzymy, że mamy dziś do odegrania szczególną rolę w kształtowaniu nawyków żywieniowych całego społeczeństwa, dlatego kwestie z tym związane są dla nas tak ważne. Chcemy, by konsumenci znali nasze produkty, ufali im i polecali jako wspierające jeszcze lepsze samopoczucie